utorak, 2. veljače 2010.

Jednostavne stvari

Autorica bloga "Laka kuharica" pokrenula je akciju "Jednostavne stvari" i tekstom koji je dolje naveden:

Jednostavne, male stvari su najčešće ono što nas svakodnevno čini sretnima. Koje su to stvari koje nas ispunjavaju veseljem i srećom, koje ne koštaju ništa i koje nam, ustvari, leže na dlanu i dohvatu..........
Molim vas da komentirate i ostavite link na svoj blog u kojem ćete nabrojiti barem 3 jednostavne stvari koje vas ispunjavaju. Ako nemate blog, ostavite samo komentar. Za svaki blog koji će se uključiti do 2.2.2010. odlučila sam donirati 2KN Crvenom križu za pomoć Haitiu, maksimalno do 200KN.
Zahvaljujem vam unaprijed i znam da će biti lijepo čitati što nas to, ustvari, pokreće.

______________________________________________________________________________________
Evo mog skromnog priloga:
Moja baka ostavila mi je nasljedstvo, veliko i bogato, a to su dvije knjige, kuharica i molitvenik, kuhinjski ručnik i modlice za kekse.

Druga draga stvar je slika mog dragog kojeg više nema.
I pogled kroz moj prozor... neodoljiv, zimsko jutro, pomalo maglovito, temperatura -4, a na tržnici ipak svega.
I još jedan slatki dodatak, moja unučica.

Broj komentara: 5:

  1. Hvala na podršci! Male stvari koje čine život, zar ne?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne mogu ništa reći, ostajem u šutnji pred misterijem jednostavnosti...poziv na razmišljanje...dublje spoznavanje života... i opet šutnja!
    Branka

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne su male i jednostavne stvari koje ste izdvojili.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh pa ti zivis na Trgu...obozavam centre svih gradova u kojima sam do sada zivjela (u odnosu na nove diejlove) jer imaju dusu!!!

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails